2013. december 18., szerda

Advent

December első napjára elkészültek az idei díszek is.
A koszorúnk idén semmi extra. A tavalyi alap néhány szívvel feldobva, a gyertyákra zsinórt kötöttem és beleolvasztottam a drótból hajlított számokat.
A dekoráció egy része idén is új. Hisz tavaly ilyenkor még nem is tudtam horgolni! :) Készült három mini hóember és Szonja ötlete nyomán néhány hópehely a falra.


Az idei kedvencem viszont az adventi naptár lett. Egészen biztos jövőre is ilyenünk lesz.
Ez más a sokadik, de ez az ideális számunkra. Varrtam már kiscsizmákat, voltak sapkácskák, de mindig az volt a gond, hogy egy-egy méretesebb ajándék nem fért bele. Főleg hogy három adventi naptár hely és idő hiányában kizárt, így egy helyre kerül a három gyereknek szánt kis meglepetés. 
Idén vettem egy fehér vessző koszorú alapot, ezt szalagokkal fellógattam a hinta helyére és erre lettek felerősítve a kis csomagok. A három kis ajándékot egészen egyszerűen körbe varrtam, levágtam a felesleget, majd a kinyomtatott sorszámokat a csomagra ragasztottam. Imádjuk! Pedig már csak 6 pici csomag várja, hogy rákerüljön a sor és az izgatott kis kezek széttépjék őket. :)

1 megjegyzés:

  1. Szia Dóri!
    Szeretettel invitállak egy játékra, ha van időd-kedved. Nézz be hozzám, ha gondolod. Ott láthatod, miről van szó.
    http://modest-home.blogspot.hu/

    VálaszTörlés