2008. december 12., péntek

Öt mézes

Megvan az öt újabb mézeskalács emberke. Persze megint nem lett köztük két egyforma... Na jó, azért majdnem egyformák vannak. :)

Az egyikük tesztnek egy sötétebb anyagból készült "mintha megégett volna". Nem igazán tetszik, így ő lesz az egyetlen ilyen a fán. Viszont a másik anyag sokkal jobb szerintem, mint amiből az első négy készült. Ezzel elégedett vagyok.

Ebben a figurában számomra a legnehezebb a pici nyakkendője volt. Vagy rojtosodott vagy túl merevlett, amitől nem lehetett szépre formázni. Ezért kísérleteztem a szívessel, aminek nincs nyakkendője. Majd a varrós dobozomban találtam piros-fehér kockás ferdepántot. Hogy erre miért is nem gondoltam korábban? Nagyon könnyű dolgozni vele, nem rojtosodik és éppen megfelelő szélességű. Még egy pár emberkének futja belőle nyakkendőre. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése