2014. március 7., péntek

Jelmezek 2014.

Bár nem ez jönne időrendben, de ma aktuális lett a téma. Történt ugyanis, hogy a február közepei farsangkor Lénáék csoportjában 8, azaz nyolc gyerek volt, a többieket, köztük Lénit is, leterítette egy vírus, így ma rendeztek egy "Maszkabálat", pót - farsangot, és mindenki jelmezbe mehetett. Nagy volt az öröm! Főleg, hogy szegény Lénámnak már kész volt a jelmeze, izgatottan várta a bulit, de pont előtte nap délben lett lázas az oviban. Mire odaértem már keservesen zokogott, azt hittem ennyire fáj valamije, de "csak" a lelke fájt, de az nagyon, mert ő Angeina akart lenni másnap. :( Végül volt itthon is buli, és lett az oviban is. :)

Szerencsére igen egyszerű ötlete támadt a lánykának: Angelina balerina szeretett volna lenni. Mivel mindkét lány balettozik, sokminden nem kellett hozzá, csak a tütüre varrtam farkincát és horgoltam olyan virágot, amilyen Angelinának van, majd készítettem egy álarcot. Hatalmas boldogság volt:

Léna, mint Angelina balerina az oviban
Szoncsi is nagyon készült az első sulis farsangjára, ahol mi más, mint ló, egészen pontosan unikornis szeretett volna lenni. Ennél is konkrétabb terve volt: fehér unikornis, lila sörénnyel és szarvval (talán a Mia és én című mesében ilyen az egyik unikornis). Sok filc, sok biztostű, némi dekorgumi, és egy fehér pulcsi kellett hozzá. Az eredmény a jelmezversenyen második helyezést ért. :))
Szoncsi, az unikornis, az első sulis farsangon
Zétény felvette magára az összes tűzoltó kelléket az itthoni farsangra, de neki külön még nem készült jelmez, ezzel is boldog volt nagyon. :) No de majd jövőre!!! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése