2009. január 20., kedd

Bari

Az idei első varrásocskám egy frottír bárány akart lenni. De nem lett jó. :((

Rá kell jönnöm, hogy az idő előhaladtával egyre jobbak lettek a könyvekben a leírások. Egyre több apró, de nagyon nagyon hasznos ötlettel.
Én pedig most elkövettem azt a hibát, hogy úgy csináltam, mint eddig: Szabásmintát átmásol papírra, majd lépésről lépésre olvasva szab és varr. De! Itt jött a bökkenő. Most ez nem jött be!
Utólag már tudom, hogy milyen trükköt használt volna erre egy újabb könyvben, pl. az angyalnál, amit varrtam vagy a harisnyáknál, de ez első körben nem esett le. Csináltam ahogy írta és pocsék lett az eredmény. :'(
Naná, hogy ajándékba készül. Vagyis készült volna.
Most azt gondolom, hogy elugrok egy boltba és veszek valamit a babának, akinek szántam, aztán majd nyugodt pillanatomban újra kezdem.
Most valahogy nincs kedvem...
no de mindig minden nem sikerülhet... Úgy fest kijöttem a gyakorlatból egy hónap alatt...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése