2010. június 28., hétfő

Kánikularuhák

Bár az idei nyár kicsit izgalmasan kezdődik, azért gyanítom lesz itt még hőség! :) A lányaim már készen állnak. ;)
Szombaton anyag vadászatra indultam, ahová egyedül sosem mehetek, a nagyobbik lánykám ki nem hagyná ezt a programot sosem. Most pedig, mivel neki(k) kerestem anyagot nyári ruhához, lenvászon nacihoz és olyan fontos dologhoz, mint az oviszsák, kérdés nem volt, hogy jön velem. :) Neki tetszett meg ez az anyag, nekem meg nem kellett kétszer mondani, hogy ebből készüljön a lenge kis strandruhájuk. Tegnap este el is készültem vele, reggel fülig ért a szája mikor meglátta, azóta sem tudom leszedni róla. Főleg, hogy a déli alvás alatt a húgiét is megvarrtam. Az első egyforma ruha. Nekem ez a gyengém! :)

A ruha pedig olyan egyszerű, hogy a legbonyolultabb része a pontos méreteket levenni az örökmozgókról. Nekem nagyon tetszik a végeredmény. Lehet, hogy lesz még folytatása! 

De most egy Tildás terv következik, ugyanis vasárnap a Meseboltba is eljutottam!! :D

1 megjegyzés:

  1. Igazad van, lesz még kánikula!
    Két szép kislány, két szép ruhácskában!
    Kíváncsian várom az említett tildát!

    VálaszTörlés