2012. június 25., hétfő

Farmer project

Elszakadt a kedvenc farmerem a térdemen. :( Nem vagyok az a rojtos farmert hordó típus, így ennek lőttek. :(

Viszont már régóta szeretnék egy farmer rövidnadrágot, de vagy a színe nem tetszett, vagy túl rövid volt vagy  túl alacsony derekú, de sehogy nem találtam az igazit.
Így aztán nem sokáig keseregtem a lyuk miatt! De nem akartam "snassz" felhajtással elszegni. Ráadásul egy - még le sem fotózott - előző napi projectenbe beletört két tűm is, Az egyetlen farmervarró is...

És ha már Rosalis korszakomat élem, ismét ehhez nyúltam. Komolyan lassan pénzt kérek az IKEA-tól az anyag sokféle felhasználási lehetőségének bemutatásáért. :D Főleg, hogy a tűtörős mű is rózsás... ;)

No de most a farmeremnél tartok. Íme:

3 megjegyzés:

  1. Én iiiiisss!!!! Nagyon tetszik! :)
    Te meg 3 gyerek után még mindig nagyon csinos vagy ;)

    VálaszTörlés
  2. Agi szavait másolhatnám....:)

    VálaszTörlés
  3. Hehe drágák vagytok! :) De csak a kép előnyös sajnos. Nem véletlen nem mertem a szemből és hátulról-oldalról fotózott képeket feltenni és erről sem véletlen hiányzik a 3/4 Dóri... :)) Nagy bánatomra lassan annyit nyomok, mint tavaly ilyenkor, 8 hónapos terhesen... :( Így jártam.

    Viszont: Ágim, ha adsz/küldesz nekem egy levágott farmert, én megcsinálom neked szívesen!!
    Dóri szívem, te pedig ezt simán összedobod! :)))

    Puszi nektek!

    VálaszTörlés