2013. augusztus 28., szerda

Iskolakezdés

Szoncsi lánykánk idén kezdi az iskolát. Nagyon izgalommal és óriási lelkesedéssel várja.
Gyerekkoromban nekem mindig az jelentette a ráhangolódást az iskolakezdésre, hogy apukámmal nekivágtunk a könyvek becsomagolásának. Ő csomagolt, én meg végignéztem a könyveket. Szerettem! És később, mikor már magamnak csomagoltam, akkor sem kevésbé.
Szoncsinak nincs mit csomagolni. Első nap fogják megkapni a könyveket és gyanítom, hogy azok is csak nylon borítót kell, hogy kapjanak szép papír helyett.

De találtunk magunknak más közös szórakozást a készülődésre. Varrtunk. Egy egész szettet.


Szonja a varrásban már lelkes segítőm. Gombostűket adogat, vág, mér, ötletel. 
Az anyagokat most különösen gyorsan választottuk ki. Az iskolatáskához passzolót kért, amiből a névnapjára a tároló is készült az íróasztalára (üres kartondobozok, wcpapír guriga és egy egyszerű farostlemezlap festve, bevonva). 


A szett
Készültek feltekerhető ceruza-, filctoll-, zsírkréta tartók, gondolván, hogy az a papírtok, amiben vettük őket, két használat után elszakad. Ebben volt már rutinom, itthon is van ilyen zsírkréta tartónk, már tanultam annak a hibájából, ezért olyan alacsony a zsebrész (gyorsan kopik és törik, aztán meg nem lehet kiszedni) és ezért vannak bő zsebben kettesével (nem csúszik, nehéz betenni) és ezért van visszahajtható felső része is, így nem fog össze mindent és nem is tud véletlen sem kipottyanni. Szoncsi mádja tekergetni és gumizgatni őket. :)) A zsebkendőtartő pedig már annyira bevált nálunk, hogy minden táskába jár külön. Most sem maradhatott el. :)
Tárolók
Végül pedig összedobtam két egyszerű angyalkás könyvjelzőt az itthon lévő szalagokból és gyöngyökből. Majd meglátjuk beválik e vagy sem. Ebben nincs még tapasztalat. :)
Angyalos könyvjelzők
Remélem jövőre is ilyen lelkesen fog készülni a második osztályba, mert megszereti az iskolát, az osztálytársait, a tanítóit és mindent, aminek ehhez a legcsekélyebb köze is van. Remélem jól fogja érezni magát!

3 megjegyzés:

  1. Biztos jól fogja magát érezni. Hiányozni fog a napi mosoly, amit mindig kaptam tőle! De biztos sokszor találkozunk majd!

    VálaszTörlés
  2. Ebben a tanévben még egészen biztos. :))

    VálaszTörlés
  3. Szia! Tudnál küldeni meghívót a másik blogodhoz, rozmarinagnes@gmail.com. Ha gondolod cserébe én is küldök az enyémhez. Régóta olvastalak titeket, örülnék, ha maradhatnék rendszeres olvasótok továbbra is. Köszi szépen, Ági

    VálaszTörlés