2013. november 19., kedd

Édes kis semmiség

Mostanában semmi sem akar összejönni. :(
Elkezdtem leírni, hogy mennyi minden és miért, de kitöröltem. Koncentráljunk a jó dolgokra... :))

Hogy kicsit lelkesítsem magam, a mini darab maradék fonalakból ( Drops Muskat) egy rég elmentett Pinterest minta alapján horgoltam két kis pohár alátétet. A minta érdekessége, hogy az eredetije 1893-ban jelent meg. Őrület... Már a gondolattól bizseregtek az ujjaim, hogy elkészítsem őket. 

És hogy a tök sötét a blogolástól se vegye el a kedvem, a kütyümmel fényképeztem, hisz ilyen időben színhelyes úgyse lesz, akkor legalább szórakozzak kicsit a lehetőségekkel. :) 
Szóval valami ilyesmit alkottam, a többit s fantáziátokra bízom. ;)



Update: néhány nem telefonos és nem Instagrammos kép is legyen itt. Íme:


2 megjegyzés: