2010. július 22., csütörtök

Két naci, egy madárka

Az elmúlt időben egy rövidke és egy hosszabb nyaralás net és varrógép mentes napjait élveztük, de a rövidke előtt, majd a kettő között azért készült pár dolog. :)
Először is az egyforma ruhák második tagja egy naci páros. Sajnos blogolás céljára nem fotóztam le, a mai 35°C-ban nem adnám rá csak ezért a lányokra, így kerestem olyan képeket, ahol rajtuk volt, hogy azért meg legyen örökítve itt is, hogy nem tétlenkedtem. ;)
A nagylányé egy burda szabásminta alapján készült, csak oldal zipzár helyett gumis derékkal, a kicsié egy kedvenc naci mása. Pasztell csíkos lenvászonból készült, az aljára egy régi szoknyából  varrtam a szegélyt. Abből, amiből nemrégiben Szonja tarisznyácskája is készült (ami azóta mindenhová jön velünk). Szeretem, hogy ilyen bőszárú, lezser nadrág lett. Máskor is fogom használni ezt a szabásmintát azt hiszem.

A két nyaralás közt pedig egy ajtódísz készült. Nem a legszebb anyagválasztás, de az az igazság, hogy nem mertem túl feltűnőt készíteni, mert a lépcsőházunkból rendszeresen tűnnek el a legkülönbözőbb dolgok, és egy Tilda anyagból varrt madarat nagyon sajnálnék...
De madárka még megvan, őrzi a lakást. :) Külön érdekessége, hogy a csőrét a nagylányom készítette. Ő hegyezte a hurkapálcát, ő festette, és ő ragasztotta a helyére. Ezt hívják gyerekmunkának?! ;) :D

2 megjegyzés:

  1. Tündéri lányaid vannak és a nadrág igazán szuper lett!!!Nagyon tetszik!!!

    VálaszTörlés
  2. Küldtem neked egy díjat, a blogomon átvehető!
    http://bebitunderorszaga.blogspot.com/2010/07/dijat-kaptam.html
    Bebi

    VálaszTörlés