2010. augusztus 25., szerda

Közeleg szeptember 1.

Szeptember elseje mindig fontos dátum volt az életemben. Még ovis korom előtt is, mert apukám szülinapja. :D
Azután pedig sok sok évben vártam, hogy kezdődjön az ovi ill. az iskola. Igen... én vártam. ;) Egy ideig. Aztán kinőttem ezt is, mint oly sok mindent. 

Idén viszont izgatottabb vagyok, mint valaha. Most én nem kezdem a tanévet, de a nagylányom igen. Idén először neki fontos dátum ez. Szonja ovis lesz. Én most csak a háttérből kell hogy segítsem, hogy minél zökkenőmentesebb legyen az elválás. Én azt hiszem felkészültem lélekben, hogy az a kicsi lány, aki az elmúlt több mint 3 évet 24 órában velem töltötte, most közösségbe kerül. Szükséges és elkerülhetetlen a változás, az elválás, de az érzések vegyesek. A kis Csiguszomban is. Nagyon várja, de egyre több félelem fogalmazódik meg benne. Igyekszem ráhangolni erre a nagy lépésre. Ennek egyik állomása volt, hogy elmentünk anyagot választani az oviszsákhoz. Szerencsémre a nyomott gyerekmintás anyagok neki sem az esetei, ez most egyértelműen kiderült. ;) Aztán varrtunk kis katicát, mert ez lesz a jele, majd megvarrtuk a zsákot. Együtt. Rögtön bele is tette kicsi nagylány a váltócipőjét, nehogy itthon maradjon majd. Kivenni tilos! :)
Még az ágyneműre kell varrni katicát (az ágyneműt kaptuk az oviban, csak jellel kell ellátni), illetve mindenbe belerajzolgatni. Van még pár napunk...

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a blogod! El tudnád küldeni a Tilda bárány elkészítési segédletét és szabásmintáit a kikinga7@hotmail.com-ra? Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! De nekem könyvben van meg, nem tudom neked elküldeni sajnos.
    De érdemes keresgélni a neten, hátha fent van valahol

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Gyönyörűek a munkáid! Anyagot honnan szerzed be? Láttam feltüntetve a Panduro Hobby-t, mennyi a postaköltség, ha onnan rendelsz?
    További szép napot!

    Timi

    VálaszTörlés
  4. Szia Timi!
    Először is köszönöm! :)
    A Panduroól még nem rendeltem, nem tudom mennyi lehet a pk. viszont a Meseboltban az Üllői úton és az Allee-ben is rengeteg szépség van, érdemes betérni hozzájuk, én még üres kézzel nem jöttem ki. :)
    Jó alkotást!

    Dóri

    VálaszTörlés