2014. március 6., csütörtök

Karácsonyra készültek

Idén rettentő büszke voltam magamra, mert az oviba és a suliba a pedagógusoknak szánt ajándékoknak is időben nekifogtam. Ez elsősorban az ötletelés, majd az anyagbeszerzés szempontjából volt fontos.
És a lányok is aktívan segítettek. Az anyagválasztásban különösen. De az ajándékokhoz ők készítették a képeslapokat is. Vágtak, rajzoltak, ragasztottak és Szonja már maga írta meg a lapokat. Léni még "csak" a címzésig és az aláírásig jutott. :))

De hogy mik is készültek?! Az oviba Léna a Tildás kis neszesszer mellé tette le a voksát, így azt varrtam az óvónéniknek és a dadusnak is. Lencsi még szaloncukrot is tett bele "meglepetésnek" . :)

ovis Karácsony
A suliba pedig kis válltáskák készültek, magamból kiindulva ebből sosem elég ha a könyvek/füzetek/dolgozatok haza és visszacipeléséről van szó. Szoncsi a két tanítónéninek egyformát kért, a német tanárnéni pedig más színű masnival kapott ugyanolyat. Azt mondja a kisasszony, hogy rendszeresen látja a mai napig a tanítónéniknél (és azt is hozzátette, hogy milyen jó érzés neki, hogy azt tőlünk kapták... :)), így nem lőhettem nagyon mellé. ;)

Tatyik cipekedéshez ;)

Az ötlet INNEN származik, csak az a masni nekem túlméretes volt, viszont a táska varrásának ötlete zseniális! Magamtól egészen máshogy, jóval bonyolultabban csináltam volna, érdemes lehet egy pillantást vetni rá!

Jövőre, akarom mondani idén decemberben, már három csomagot kell készíteni, így remélem akkor is időben neki fogok majd állni... ;)

1 megjegyzés:

  1. Ovis zsákot keresgélve jutottam az oldaladra, de már nem is tudom, mennyi bejegyzést gyönyörködtem végig :). Ezek a neszesszerek is nagyon szépek, kellemes a formájuk, színük is. Gratulálok a sok kreatív, megvalósult ötlethez!

    VálaszTörlés