2009. június 8., hétfő

Kacsák

Tegnap késő este volt már, mikor befejeztem a kis kacsacsaládot. A géppel varrandó részeket persze még délután elkészítettem, majd este, mikor a lánykám már aludt, akkor tömtem, festettem és öltögettem kézzel, ami még hátra volt.
Ennek az lett a böjtje, hogy természetes fényben egészen más színűnek tűnik a csőrük, mint amilyennek tegnap a festék kikeverésekor láttam és nem pozitív irányba változott. :(

Viszont kacsamama nyakánál a két anyag illesztése tökéletes lett, picit sincs elcsúszva, aminek nagyon örültem, mert ilyen még velem nem fordult elő. Persze neki szalag dukált a nyakába, így ez nem is látszik... ;)

2 megjegyzés:

  1. Mivel fested? Én szemet próbáltam textil-filccel, de szétszaladt a festék az anyag szálai között. Nem lett szép. A festett szem helyett marad a keresztszem, a festett orr helyett pedig a laposöltés. Festeni egyszerűbb lenne.
    Szépek lettek a kacsák, olyan kacsásak, még a csőrük is.

    VálaszTörlés
  2. Akril festékkel szoktam. Eddig egyetlen egy olyan anyagom volt, ami megszívta a festéket és megfolyt, de mikor már tudtam, hogy ilyen, akkor azért lehetett erre is festeni, csak óvatosabban. Azóta tesztelek egy anyagdarabon... ;)

    VálaszTörlés