2012. május 17., csütörtök

Fotobella

Még március első napjait tapostuk, mikor egy német blogon belebotlottam egy rettentő praktikusnak tűnő táskába. Ekkor hallottam először a Fotobelláról. Szerelem volt első látásra. ;) Akartam. 
Kerestem, kutattam. A DaWanda-n rátaláltam jó pár változatára. Az árakat elnézve padlót fogtam. Gondoltam ilyenem sem lesz... 
Aztán megtaláltam a forrást. A Farbenmix oldalán megvehető Ebookot. Soha életemben nem vettem még online tutorialt, gondoltam most sem fogok. Már csak azért sem, mert úgy gondoltam, túl nagy falat nekem ez a táska.

Március 21-én atán meglepetés várt. A Férjem meglepett vele. Egyszer csak itt volt a gépemen.
Ahogy átlapoztam, méginkább azt éreztem, hogy ezt... én... soha!
De ha már megkaptam... Csúf dolog lenne megfutamodni!

Két hónap telt el. Eddig gyűjtöttem az erőt, nézegettem inspiráló képeket, terveztem, rendeltem, rövidáru boltba mászkáltam, méteráru bolta rohantam ... Majd egy héttel ezelőtt megtörtént az első nyissz.
Egy hétig bíbelődtem vele a kicsik alvásidejében és este. Íme az eredmény:

Fotobella
 A Fotobella nem más, mint egy 2in1 fotóstáska rengeteg praktikus megoldással, amiket én még bővítettem. :)

Első ránézésre egy szép táska. Belül azonban igazi fotós táska (a fotóstáska mit sem ér fényképezőgép nélkül, így ezek a képek telefonnal készültek):
Fotobella - belül
Igen ám, de egyetlen mozdulattal kivehetjük a fotós rekeszt, így egy praktikus, apró kellékeknek (pl. memóriakártya) is helyet adó külső zsebbel ellátott tárolónk lesz:
Fotobella-belső rekesz
Ami marad, az pedig nem más, mint egy nagy pakolós táska a hétköznapokra. 
A belsejében látható kulcstartó és a két zseb nem az eredeti terv része, ők az én mániáim, amit egy sk táskámból sem hagyhatok ki. :))
A pántja a lányok hátizsákjáról már ismert szalagos megoldást kapta, a zipzáron pedig vidám kutyus lifeg. 
Fotobella ha nem fotós táska
Praktikumhoz azonban nem volt rám szükség alapjáraton sem. Rengeteg zseb gondoskodik a jó pakolhatóságról. Hátsó óriás zseb újságnak, lapoknak, első zseb, melyen még külön tároló is van az objektívapkának is (egyet már elkevertem, nekem ez fantasztikus ötlet!), az oldalán két nagy rekesz, amibe akár egy-egy kulacs is elfér. És mindig kéznél van.
Zseb hátán zseb
Már az első bevetésen is túl vagyunk. Eddig tízből tizes. Néptáncra mentünk, ehhez szükséges váltóruhával, cipővel, a kicsiknek a várakozás idejére enni és innivalóval. Minden belefért. Mindennek megvolt a helye.

A belső táskák verziót kiruccanásokra tartogatom, amikor mindig jön velünk a fényképezőgép is. Szerintem abban sem fogok csalódni.

Nem volt egyszerű, de most azt hiszem bőven megérte. És már az árait is értem. Jó sok anyag, flíz, szalag, pánt és miegymás kellett hozzá. Ha nem egyszerű kord az alapja, igencsak el tud szállni a költség. És akkor még nincs megvarrva...
De az enyém kész! :)

4 megjegyzés:

  1. Dórikám, te még mindig meg tudsz lepni.... állam a földet veri! Csodás lett a táska! :) Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  2. Nem vagy semmi:D ez a táska gyönyörű lett. én is szeretnék ilyet:D
    Nem vállalsz még1-et? mennyire jött ki ezekből a csodaszép anyagokból?

    VálaszTörlés
  3. Baglyos lány: Köszi!! :)

    Dórim: néha magamat is! ;) Köszönöm!

    Bodros: Még nem mertem összeszámolni... 1m a kord, a madarasból 50cm-es darab, a kék pöttyös már régi, de abból is tuti elment 1m, a rózsásból nem sok, talán 30-40cm, maga a táska 70cm vékonyabb flíz, a bélése fél méter vastagabb, és akkor még ott vannak a szalagok, a gumik, a ferdepántok, a dísz milton kapcsok, cipzár és még ki tudja mennyi apróság, amit nem most vettem, hanem csak előkaptam. Sok! De a táska sosem olcsó mulatság. :(

    VálaszTörlés