2012. május 15., kedd

Szolgálati közlemény

Az elmúlt hetekben őrületes mennyiségű emailt kaptam, amiket köszönöm szépen!
De!
Van egy közös pont, ami minden második levélben előjön, így itt válaszolok rá, mert egyesével egyszerűen nincs időm.
Nagyon sokan kérték, hogy

  • Szkenneljek be x szabásmintát és küldjem el nekik
  • Mondjam meg, hogy ezt vagy azt honnan lehet letölteni
  • Küldjek át egy adott könyvet emailben.
Nos... Ezek nem mennek. 

Az első például még akkor sem menne, ha mindennél jobban akarnám. Ugyanis a skannerem nem működik az új gépünkkel, így olyan, mintha nem is lenne. Ez az eset kilőve.

A harmadik úgyszintén, mert nekem a könyvek eredetiben (!!) sorakoznak a polcon, nincsenek meg a gépemen.

A másodikban tudok kicsit segíteni: a picasan érdemes keresgélni. DE linket küldeni itt sem tudok, ugyanis a szerző jog végi a könyvet, a google pedig a szerzőt védi, így rendszeresen leszedik az ilyen jellegű tartalmakat vagy ezt megelőzendő csak ideiglenesen rakja fel, aki felrakja. Vagyis attól, hogy én fél éve tudtam, hogy hol van meg x könyv, közel sem biztos, hogy most is ott van. Rá kell keresni.

Amiket én ide feltettem, azok olyan Tilda szabásminták, amik nem jelentek meg nálunk semmilyen formában, ezért töltöttem le, osztottam meg. Jó tudni a kommentekből, levelekből, hogy ez sokaknak segít, használjátok (bár mikor egy-egy blogban azt látom a megvarrt szépség mellett, hogy "saját tervezésű" akkor csak pislogok...), de több könyv nekem nincs meg számítógépes verzióban, ebben nem tudok segíteni

Elnézést, hogy ezt nem tudom mindenkinek egyesével leírni, és remélem megértetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése