2012. május 23., szerda

A maradék anyag sorsa

Nem sok anyag maradt a Fotobella táska fő anyagából, a kordból, alig néhány kis cafat, pedig az előírt 70cm helyett 1m-t vettem. Csak ugye ez lett végül a fotós belső táska belseje is. A maradék kincset azonban igyekszem felhasználni (vajon miért teszik el nyárra a legtöbb méteráru boltban a kordokat?! Én ezt évek óta nem értem. :( nem csak nadrágnak jó az! ;) ).

Régóta dédelgetett vágyam, hogy a fekete fényképezőgép fekete nyakpántját valahogy fel kellene dobni. De persze a bőr pántot nem véglegesen tönkre téve. Egyrészt mert érték, másrészt mert ha mondjuk a férjem elviszi magával teszem azt egy üzleti útra, akkor elég hülyén mutatna a nyakában egy rózsaszín pánt... ;) 90%-ban én használom, 8%-ban ő úgy, hogy én is vele vagyok, a maradék kettő esetére azonban könnyen eltávolítható tuning kellett.

Először abban gondolkodtam, hogy veszek valami olcsó nyakpántot és arra varrok huzatot, de elég speciálisan fűződik a masina pántja, így az olcsó kategória ugrott.
Aztán rájöttem, hogy az elkeskenyedő végek miatt nem kell rávarrni a pántra a huzatot, ha elég passzos, akkor a végein nem tud lecsúszni.

Fogtam egy papírt, félbehajtottam a pántot és körbe rajzoltam. Hozzátettem kb. 3mm-t körbe, majd ezt rajzoltam az anyagra A pici végeket visszahajtva levarrtam, majd végig varrtam a két hosszanti oldalt kis nyílást hagyva a közepén a pánt behúzására. A pántot, mint a gumit, biztosítótű segítségével behúztam, a kis rést bevarrtam és tádámm! Kész!
Szeretem!! (A képekért ismét elnézést kell kérnem! telefon és tükörben gényképezés... hmmmm... de máshogy nem ment. Bocsi! )

A másik project az objektív tartó. Adtak hozzá egy feketét, de első perctől idegesít, hogy nem lehet teljesen összehúzni a tetjét ha a nagyobbik objektív van benne. Msot, hogy végre kész a táska, varrtam közzá passzoló tartót. Jó vastag flízzel bélelve (ugyanaz, mint a belső táskáé). 

Ui: A táska külső zsebeinek béléseként, a belső rekesz elválasztójaként is használt és az objektívtartón is látható Rosali anyag ágynemű formájában újra az IKEA polcain van. Tudom, hogy sokan szeretjük! És a honlapukon nincs is fent. :( Egyes hírek szerint Svájcban méteráruként is visszatért. Miért csak ott?! :( Így ágynemút szabtam szét. 


5 megjegyzés:

  1. Dóri, igazán kreatív vagy!
    Ismét csak gratulálni tudok:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Dóri!

    Szeretnék Neked továbbadni egy Liebster blogdíjat! Remélem még nem járt nálad és elfogadod!

    U.i.: Ez a fotóstáska! Le a kalappal! Nagyon ügyes vagy! :)


    Kata
    Liebster Blog

    A szabályok:
    - Írj egy bejegyzést, amelyben közzéteszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
    - Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat.
    - Ezután gondolkodj el, melyik az az 5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedben, és értesítsd őket, egy hozzászólásban jelölésről. (olyan blogolókat részesítsd előnyben, akiknek 200-nál kevesebb követője van)
    - Írj 5 dolgot magadról

    VálaszTörlés
  3. Dóri!!! Jó hírem van, lehet ezt az anyagot méterben kapni az ikeában...Illetve nem vagyok benne biztos, hogy pont ezt, de nagyon hasonlít, úgyhogy rákerestem a honlapon ott nem találtam, de épp ma vettem belőle, úgyhogy megnéztem a nevét a zacsin, és rosali blossom a neve....Van kék és fehér is, és 795 ft métere :)
    Üdv, Tamara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem fogod elhinni Tamcsi:
      Péntek este itthonhagytam a félig alvó gyerekimet a Zapjukkal és elugrottam az IKEA-ba pl. Irma párnáért, mert egy gramm tömőanyagom sem volt már.
      A méteráru osztályt sosem hagyom ki. Csak pislogtam. :)) Épp vágtam a kék Rosalit, mikor csipogott a telefonom. Rögtön előkaptam, hátha itthon van valami, de nem. Arról kaptam értesítést, hogy írtál itt nekem. Mikor elolvastam, hangos felnevettem. :))
      Köszönöm az infót!! :))
      Dóri

      Törlés
  4. Na, szuper, örülök :) Akkor egyre gondoltunk :)

    VálaszTörlés