2012. május 27., vasárnap

Mert megérdemli

Hogy ez miért csak most jutott eszembe?

Van a varrógépemnek egy táskája. De ebbe olyan bonyolult beletenni, hogy sosem teszem. Porosodik szegény. De miért?
Ráadásul a számítógépasztalból lett varrós szekrényem a hálószoba egyik sarkában van, az elől lévő varrógéptől olyan rendetlenség érzésem volt mindig.

Varrtam hát neki egy egyszerűen, felülről rátehető házat/takarót. Még kihúzni sem feltétlenül kell hozzá a masinát.

Oldalra döntöttem, körberajzoltam a varrógépet, megmértem az ivet (az alja nélkül), ez lett a középső téglalap hossza, a varrógép szélessége pedig a téglalap szélessége.

Sajnos a két oldala nem szimmetrikus a gépnek, jobb oldalon szélesebb a cérna miatt, a takarót viszont csak szimmetrikusra tudtam készíteni, így bal oldalon kicsit megrogyik, de ez állítólag csak nekem tűnik fel. ;)

A hímzett felirat - ami valójában sokkal olvashatóbb, de nem tudtam jobban fotózni - már régóta tetszik, ide ideálisnak találtam.
A nagy virágot és a fodrot is most készítettem először. Nem tökéletesek... A virág (szegfű elvileg) annyira nem, hogy nem is varrtam fel, csak biztostűztem, egyszer, ha rengeteg időm lesz, meg kell kicsit igazítanom majd.

De szeretem így is. Jó ránézni. És nagyon praktikus is! :) 

5 megjegyzés:

  1. Szerintem ez így tökéletes, ahogy van, és a szegfű is nagyon szép! Hűűűű és neked hímzős varrógéped van? Nekem is nagy álmom egy olyan minden tudó hímzős varrógép, mint a "nagyoknak", de egyelőre tökéletesen szuperál a kis Lidl-is gépem, nem is lenne szivem lecserélni. Majd ha megadta magát. :)
    De látom, a tildás dobozok nálad is központi helyen vannak! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó köszönöm. :))
      De a hímzős varrógép nekem is csak álom még jó sokáig, ezt én öltögettem rá. :) A lepel egy sima kis Singer gépet rejt. :)

      Törlés
  2. De szép lett! Lehet én is ráveszem magam, hogy varrjak a gépemnek házikót! (:

    VálaszTörlés