2013. április 6., szombat

Kisfiú sapka

Régebben készült, de egy ideig csak nézegettük. Vagyis nem! Mert Zétény hordta itthon is... :)

Kisfiú sapkát horgoltam. Valahogy egy sokkal nehezebben ment, mint a lányoké. Ott annyi a lehetőség, hogy a választás a nehéz. Szivecske legyen rajta? Vagy virág? Apró lyukak? Vagy nagyobbacskák? A szivárvány melyik színét válasszam?
A fiúnál pedig szinte csak a szín adja a mintát. Csak nem lehet kagylómintás. Se csipke lyukacsos... Marad az egyszerű pálcák sora. Bár dilemmázni lehet: félpálca vagy egyráhajtásos pálca? :) 

Mivel az átmeneti kapátja - ami még idén elő se került.... :( - zöld a fiatalembernek, így zöld-barna lett a sapi. Fantasztikusan puha 50% bambusz - 50% pamut fonalból készült (Barka-Gerlepár). Szerettem horgolni! 
Egy ideig pizsihez hordta itthon.... :D
Később gondoltam csak kell rá valami apró dísz, így két pöttyöt  készítettem álgombnak a két oldalára, de kedves férj azt mondta, hogy úgy néz ki tőla a gyerek szemből, mint egy ogre és szedjem le gyorsan. Az egyiket le is kaptam, a másik még rajta van. Félfülű ogre lett Zétényem... ;)
Használat közben

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése