2013. április 24., szerda

Ünnepi elmaradás

Tegnap beszélgettem egy kedves ismerőssel, akiről tudom, hogy olvassa a blogot, ez is szóba került, kérdezett valamit, mire én lelkesen magyaráztam Szonja szülinapi hajpántjáról, ő meg nem értette. Mikor hazajöttem, akkor esett le, hogy én április 9-én elkészítettem az ide szánt képeket, még titokban, mielőtt megkapta volna az érintett, de azóta sem tettem fel. Ott várták a sorukat mostanáig az asztalon és fel sem tűntek... Még ilyet...

Szóval... az úgy volt...., hogy legnagyobb lánykánk a szülinapján oviba ment, mint minden rendes 6 éves, így az ünneplés délutánra maradt. De hogy jól induljon a születése napja, néhány sk aprósággal azért készültem  reggelre is "csak úgy".


Nálunk az ünnepeltnek dukál egy mami által készített szülinapi póló. Naná, hogy lovacskás... :) Eddig azt hittem nem tudok lovat rajzolni sem, nem hogy varrni, de a végére egészen elégedett lettem magammal. :) Azóta csak egy bánata van a lánynak, hogy a póló hosszú ujjú, így nem tudta többet felvenni. Hiába, akkor még az kellett. :(

A bögre ruhája azóta kívánság, mióta magamnak összedobtam egyet még a kötős korszakom legelején tesztelésképpen. Szoncsi odáig volt mikor egyszer ivott belőle, hogy mennyire jó ilyen puha bögréből inni. Most már van neki is! :) Ez a példány nem kútfőből készült, hanem a Simple Crochet magazinból. Sajnos nagyon nem vagyok elégedett vele. Elsőre fejteni kellett, de ez az én hibám. Kicsi lett a bögrére. De a második sem lett az igazi, pedig körbe megnöveltem, a méret már stimmelt. A végén még meg is toldottam a fülénél, de így sem az igazi. Folyton lecsúszik. Az enyém nem csinál ilyet... No sebaj. A reggeli két perc kakaózást azért kibírja a helyén. ;) :D

A harmadik pedig egy hajpánt. Szintén a magazinban találtam és hát ezt imádom!!! Sőt! Imádjuk. :) Annyira jól áll a lányoknak, hogy még én is felpróbáltam. Még szerencse, hogy állítható a mérete. :)) ;) 


És ha már ennyire megkésve mutatom mindezt, akkor legalább az éppen hatéves hölgyről is mutatok egy képet az ünnepi szerelésében:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése