2013. április 5., péntek

Napszemüvegnek

A tavasz még mindig várat magára, így mi dacolunk tovább! Nem adjuk fel! :) Csupa tavaszi/nyári dolog kerül ki a kezeim közül. Valahogy muszáj vidámságot és melegséget csepegtetni a dermesztő áprilisba. :(

Készült például egy napszemüvegtartó az előszobában kallódó napszemcsiknek. Nálunk mindenki kékszemű és ennek megfelelően a gyerekek is pont annyira érzékenyek a fényre, mint én. Mihelyt süt a nap, kérik a szemüvegeket. 

Természetesen - lassan mondanom sem kell ;) - ez az inspiráció is a Pinteresten ért utol (csak épp nem tűztem ki magamhoz, csak jól megjegyeztem. :) )
Napszemüvegtató képkeretből:
Egy hely még üres: Gábor szemüvege az autóban volt. :))

Kicsit továbbfejlesztettem, így meghagytam a  háttérlapot, hogy letámasztható legyen, mert a téli kis lámpásunk helyére szántam a cipősszekrényre. A fa háttérlapot textillel borítottam, ez elé ragasztottam a csipkét. És már kész is!
Egy képkeret, kevés textil és csipke és kész is
Már csak azt szeretném, hogy néha üres is legyen. Hogy használni kelljen a szemüvegeket. Hogy süssön végre a nap!!!!!!!

1 megjegyzés: