2013. július 21., vasárnap

A névnapi párna

Elkészült a héten Lénám névnapi párnája. 

A már korábban mutatott négyzeteken kívül készült egy baglyos granny négyzet is ( van csőre és lába is, de egyszerűen a képeken nem látszik. :( ). Emiatt indult az egész nagyi négyzet készítés. 
A körülötte lévő négyzetek mintája Lucy blogjából való, amin órákat elidőztem. Nekem kicsit túl sok a szín, de mégis rabul ejtettek a munkái. Nekem muszáj bele valami semleges szín. Itt most a fehér lett az:

Baglyos párna
Amíg csak a négyzetek voltak meg összedolgozva, egész elégedett voltam magammal. Elsőnek nem is olyan rossz... Aztán megvarrtam a cipzáras huzatot és elkezdtem rádolgozni a horgolt munkát. Nos... Rá kellett jönnöm, hogy ez az igazi feladat. Ez már közel sem töltött el olyan elégedettséggel. :(
A cseppet sem tökéletes illesztés :(
Végül azért megbékéltem vele. :)

A színeket úgy próbáltam a készletemből összeszedni, hogy az ágytakarótól azért ne nagyon üssön el. Már alig vártam a ma reggelt, hogy megkapja Léna és a helyére kerülhessen. Mivel a héten 24 órában együtt voltunk minden nap, erre nem volt lehetőségem.

Bár persze a többi ajándék elsőre jobban felvillanyozta, mikor meglátta, hogy az ágyánál teszek-veszek-fényképezek, rögtön a párna mellé huppant, hogy számon kérjen, hogy mit csinálok én az ő baglyos párnájával?! Akkor készült ez a kép:
Szerintem mindennél többet mond. :)

És bár igaz, van még mit tökéletesíteni a technikámon, azt hiszem a jövőben lesz még granny párna projectem.

Most viszont a következő ünnepre készülök. Szombaton Zétényünk két éves lesz. Neki varrom az ajándékot, közben pedig az agyam már az azt követő horgolós projekten pörög. :)

1 megjegyzés: