2013. július 2., kedd

Táska fiúknak is jár!

Ide képzeljen mindenki egy szép hosszú magyarázkodást az eltűnésemről... :( Én ráfogom a lustaságra. :(( 
De kezem azért járt közben! :)

A Facebook oldalamon már réges régen mutattam egy kis táskát, amiről megígrtem, hogy írok részleteket is itt. Most talán lesz is belőle valami! :)

Zétényemnek készült a táska, aminek apropója az volt, hogy van ennek a csöpp fiúnak két nővére, akik szinte mindenhová a táskájukkal mennek. Mi következik ebből? Ő sem a kezében akarja hozni a kisautót/dínót/kislabdát akármit, amit magával hoz. No de szegény gyerek csak nem járhat rózsaszín és/vagy virágos és egyéb csajos táskákkal....

Aztán májusban hazajött az én húgom Angliából, és kaptam tőle egy könyvet:
 Helyesebbnél helyesebb holmikkal van tele. Remek inspiráció és a leírások is jók, de azért oda kell figyelni!!
Ebben a könyvben voltak ezek a kis táskák:
Itt például a képpel ellentétben a leírásban egy picike fül szerepel csak, de  maga a táska leírása működött! :)

Szóval voltak ezek a táskák, amik méretre pont megfelelőnek tűntek, de valahogy egyik figura sem volt olyan zétis. Végül összekombináltam egy majmos tároló leírásával, aztán még bélést is varrtam bele, így megszületett Zétény majmos táskája, amit imád, mindenhová jön velünk, és az emberek 50%-a majomnak is nézi. A többiek macinak. De sebaj! :)))
A bélés nagyon kellett bele, különben a nagy dinok farka már rég kilyukasztotta volna.
 A kép régi, de azóta sincs jobb ennél a gyors telefonos kattintásnál...
Majmóca egyébként az épp buksin lévő sapka maradékából készült.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése