2013. július 16., kedd

Granny square

Aki horgol, előbb utóbb tuti belebotlik a granny square-ekbe, amikről csak később tudtam meg, hogy magyarul - meglepő módon - nagyinégyzetek. Horgolni ugyanis én csak angolul tudok. Pontosabban amerikaiul. Így kezdtem és így ragadtam. Annyira, hogy képes vagyok magyar mintákat is átírni - legalább fejben - ch-kra és sc-kre.

Szóval négyzetek!
Nekem eleinte nagyon nem tetszettek. Aztán sorra bukkantak fel az újabbnál újabb minták, a szebbnél szebb színek, összeállítások és kezdtem elcsábulni.
Hétvégén elkészítettem életem első, aztán második, harmadik, sokadik kis négyzetét. A lányok pedig hordták el, hogy milyen remek kis takaró lesz ez x cicának, y mini babának. :))
a legeslegeslegelső el van rontva, de pssszt!  ;)
Igazából egy adott minta miatt kezdtem hozzá, volt egy tervem egy újságban látott kép alapján, amihez mindössze három négyzet kellett volna. Nem ezzel a mintával, de ilyen párnát terveztem Léna vasárnapi névnapjára készíteni. 
Aztán mikor kész lett a három négyzet, sehogy sem tetszett egyik anyagon sem. Fél napnyi próbálkozás után döntöttem. Nem ilyen lesz. És ekkor elkezdett nőni az asztalomon az egymásra pakolt sok kis négyzet:
Hogy mi lesz belőle és sikerül e titokban befejeznem, még a jövő zenéje. Az pedig végképp izgalmas, hogy milyen lesz életem első granny párnája. Nagyon izgulok!
Mindenesetre haladok. 
Szoncsi pedig tegnap délben, míg a kicsik aludtak/pihentek, készített egy képet rólam, amin éppen nagyon dolgozok az ügyön. Sosem volt még olyan képem, amin böködök, így megmutatom még ha kicsit kupis, kicsit életlen is. :)
Foto by Szoncsi :)))

1 megjegyzés: